четвер, 12 травня 2016 р.

Як допомогти учням стати самостійними та зацікавленими та підтримати їх інтереси?


Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль в навчанні учнів за методом проектів, а саме ненав’язливо  допомагати групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності. Учитель має сприяти ходу процесу та полегшувати його. При цьому слід зберігати об'єктивність та не концентруватись на на дрібних деталях обговорення. Тому мета учителя- допомогти учням почати працювати в команді з урахуванням точки зору та індивідуальної активності кожного.     
При виконанні учнями навчальних проектів, я розглядатиму створення для  них різних умовКоли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки.
        Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. 
Учням також потрібне середовище, яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.
     Присутність у звичайному класі учнів із різноманітними навчальними особливостями і потребами – це особливий виклик для вчителів. Але з іншого боку, вміння вчителя враховувати та задовольняти різні навчальні потреби учнів може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх учнів.
  Після завершення вивчення даного модуля, я зробила такі висновки: 
·                     поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів є дуже важливими при створенні навчального процесу, який будується на навчальних потребах учнів; 


·                     індивідуальний та диференційований підходи визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою і забезпечують успіх навчання.

2 коментарі: