Нарешті дійшла справа до конкретних речей. Довго ламала голову над результатом проекту. Діти другого класу за програмою з інформатики ще не створюють презентації та публікації, але якщо їх поступово не готувати до даної діяльності, не вчити планувати роботу над проектом, не огранізовувати міні- проекти з підтримкою з боку учителя то діти навряд чи успішно впораються з цим у 4 класі.
Тому програмою, яка буде використана для підтримки вивчення англійської мови буде Power Point, і ми плавно переходимо до програми з англійської мови. Сфера спілкування: публічна, тематика ситуативного спілкування: "Природа", мовленнєві функції: давати характеристику комусь/чомусь.
Зміст роботи учнів зводиться до того, що після перегляду учительської презентації перед ними постає проблема: яку тваринку обрати Енн як домашнього улюбленця. Їм треба зробити рекламу будь- якому улюбленцю: сказати хто це, що воно має, яке воно.Діти об'єднуються у групи за вподобаннями. Учитель сканує результати їх роботи, створює презентацію. Діти захищають свої проекти з опорою на цю презентацію.
Будь ласка, відкрийте ВСІ Ваші Google - документи з навчання на курсі на спільний доступ по сцілці та коментування
ВідповістиВидалитиВідкрила
ВідповістиВидалити